Skip to content

Om mig

februari 16, 2012

Bokbabbel berättar i det här inlägget att Bokbiten konstaterat att ”man förr eller senare alltid får reda på om bloggaren har barn, katt och om den är vegetarian”.

Och det fick mig att fundera över hur mycket av mig som har sipprat in bland böckerna här. I mitt förra inlägg kunde man bl.a. dra slutsatsen att jag har barn. Att jag är den kaffedrickande och rödvinspimplande typen. Jag brukar alltså inte dricka te, vilket enligt de obändiga bokbloggslagarna per definition innebär att jag inte har katt (eller?). Om jag inte har katt har jag alltså…

hund. (Vi låtsas inte om att det fina bokmärket är ätligt.)

Då återstår frågan; Är jag vegetarian?

No comments yet

Kommentera

