Skip to content

Fredagsenkät på en söndag

februari 12, 2012

I fredags hade Helena en liten enkät som jag svarar så här på:

Vad läser du just nu?
Lärjungen av Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt.

Bokens första mening?
”När taxin svängde in på Tolléns väg strax före halv åtta på kvällen trodde inte Richard Granlund att hans dag kunde bli mycket värre.”

Hur fick du tag på boken (köpt/lånat, etc)?
Lånad på biblioteket.

Vad tycker du så här långt?
Jag har inte kommit längre än (motsvarande) 4 sidor (jag lyssnar), och kan egentligen inte säga någonting om den. Men jag har ju rätt så höga förväntningar på den efter att ha lyssnat på Det fördolda alldeles nyligen. Jag hoppas att den här är lika fängslande.

Vad tänker du läsa sedan?
Det lutar åt Mia Skäringers Avig Maria, men säker kan man ju aldrig vara.

No comments yet

Kommentera

