Skip to content

Goodreads

februari 4, 2012

Bokstävlarna tipsade om Goodreads och eftersom jag är en sucker för sådana sidor så har jag nu ägnat halva lördagen åt att betygsätta böcker där. Jag har konto hos både bok.nu och boktipset.se men har sista tiden varit väldigt dålig på att betygsätta böcker där.

Jag är inte riktigt överens med upplägget på boktipset.se utan gillar bok.nu bättre, men tycker att sidan uppdateras dåligt. Så nu får jag se vad jag tycker om Goodreads.

Lägg gärna till mig som vän där.

4 kommentarer leave one →
  1. februari 4, 2012 18:33

    Goodreads.com är verkligen en bra sida. Jag lade till dig som vän. =)

    • Ariel Leman permalink*
      februari 7, 2012 18:49

      Roligt med en vän 🙂

  2. februari 5, 2012 19:29

    Jag gillade heller aldrig riktigt boktipset.se, fick spel på att dubletter inte sorterades bort (som de gör hos Goodreads, klart plus!) så att jag alltid fick tips om att läsa samma böcker jag redan läst, fast i översättning. Bok.nu var jag aktiv på ett tag, men håller med om att sidan uppdateras dåligt. Den känns lite old school i allmänhet numera.

  3. februari 19, 2012 17:43

    Jag gick också precis med i Goodreads och lade till dig som vän. Annars brukar jag använda mig av Bok.nu.

Kommentera

