Skip to content

Läsrapport januari (2011)

februari 1, 2012

En tillbakablick på januari 2011 visar att jag minsann var ganska flitig, åtminstone på att skriva om det jag läst. Min spontana känsla så här ett år senare är att jag läste 4 st bra och 4 st ok.

Ljudböcker: 8
Pappersböcker: 0
Böcker på engelska: 3
Nya författare: 3 (
Ingelman-Sundberg, Gerhardsen och Wennstam )
Böcker från utmaningar: 3 (Brännmärkt, Smuts
och Pepparkakshuset – Boktolva)

(Betygen :4,4,3,3,3,3,4,3. Vilken var det jag det då som jag mindes som bättre än vad jag betygsatt den som? Jo, Eye of the Needle, som jag idag hade gett en fyra. Den minns jag precis vad den handlar om, men Smuts?)

No comments yet

Kommentera

