Skip to content

Snart

januari 13, 2012

kan jag blogga igen. Jag har lyckats skramla fram några kronor och beställt en ny skärm. Det ska bli riktigt kul!

Medan jag väntar läser och lyssnar jag i ett rasande tempo. Fem avslutade böcker hittills i år. Just nu Time and Again av Jack Finney, som Stephen King anser vara den bästa tidsreseromanen. Och när Kingen rekommenderar då måste jag ju läsa.

2 kommentarer leave one →
  1. januari 13, 2012 19:25

    Oj, se där. Om KIng gillar så måste ju jag också gilla… Får nog kollas upp 🙂

    • Ariel Leman permalink*
      januari 13, 2012 22:53

      Visst är det så =) Jag har inte kommit så långt ännu, men det verkar lovande.

Kommentera

