Skip to content

Konsten att tala med en änkling

november 29, 2011

av Jonathan Tropper

Jag skulle kunna göra det otroligt enkelt för mig och bara säga att läs En bok om dagens recension av den här boken så får du veta precis vad jag tyckte om den, men okej en liten kommentar kan jag ju slänga in:

Jag hade egentligen ingen speciell lust att läsa den här boken, den var med bland några pocketböcker som jag bytt till mig av en jobbarkompis. Att det blev just den jag började med var ren slump. Skeptisk var jag i alla fall, men så bra den är! Ren feelgood som, trots allt det mörka, framkallar flera sköna skratt och kräver att man har näsdukar i närheten att torka tårarna med.

Konsten att tala med en änkling, Jonathan Tropper, 2010 (Gilla Böcker)

”Jag hade en fru. Hon hette Hailey. Nu är hon borta. Och jag med.”

Kommentera

