Skip to content

11:11 11-11-11

november 11, 2011

Det är tydligen viktigt att veta vad man gjorde vid speciella datum och i det här fallet klockslag. Det här är något som jag är väldigt dålig på, jag har i själva verket aldrig funderat speciellt över det. Men för att ha något att säga vid kommande diskussioner i ämnet vill jag härmed rapportera att ovanstående datum och klockslag låg jag nerbäddad i min säng och läste Jonathan Troppers Konsten att tala med en änkling.

Det finns sämre sätt att fira viktiga datum på.

Och den (boken) är riktigt bra!

No comments yet

Kommentera

