Skip to content

Tiden rusar

november 3, 2011
tags:

Vips så var oktober slut (Men hallå! Var det inte augusti alldeles nyss?!?) Dags att skriva läsrapport, då upptäcker jag att jag inte skrev någon rapport för september (Vart tog tiden vägen?).

Jag har funderat en del på varför jag har blivit så dålig på att skriva recensioner. Det jag har kommit fram till är att jag kommer aldrig till skott eftersom jag ju så gärna vill skriva något bra, genomtänkt och smart, och så rinner tiden iväg och jag är plötsligt fem böcker längre fram i läsningen. Hur löser man (dvs. jag) det problemet? Förmodligen genom att skita i att skriva genomtänkt smart och bra. Dags att införa en ny kategori; Bokkommentarer? Funderar lite på det (och snart är jag väl femton böcker fram i läsningen).

Ta det lugnt och tänk på att den här bloggen skriver du för din egen skull!

 

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Då så « Ariels bokhylla

Kommentera

