Skip to content

Läsrapport juli

augusti 6, 2011

Bara ljudböcker denna månad också. Men det har överlag varit väldigt bra lyssning.

  • Björn Ranelid – Kniven i hjärtat (Påbörjad och lagd åt sidan.)
  • Kajsa Ingemarsson – Lyckans hjul
  • Jim Butcher – Fool Moon (The Dresden Files 2)
  • Diana Gabaldon – A Breath of Snow and Ashes (Outlander 6)
  • John Marsden – The Dead of the Night (Tomorrow 2)
  • Jim Butcher – Storm Front (The Dresden Files 1)
  • Inger Frimansson – Skuggan i vattnet
  • Brandon Sanderson – Elantris

Månadens bästa: Elantris Jag vill verkligen ha en fortsättning på den här!
Månadens besvikelse:   Kniven i hjärtat som jag lagt åt sidan. Frågan är väl om det är mig, Ranelid eller boken det är fel på. Vi får väl se om jag återkommer till den här.

Ljudböcker: 8
Pappersböcker: 0
Böcker på engelska: 5
Nya författare: 2 (Jim Butcher & Björn Ranelid)
Böcker från utmaningar: 1

 

One Comment leave one →
  1. augusti 11, 2011 12:13

    Spännande böcker du läser som ligger långt från det jag brukar, det vore kul att välja ngt sådant i bokcirkeln så att jag måste pröva!

Kommentera

