Skip to content

Och jag gick på den lätta

maj 13, 2011

Och helt apropå mitt förra inlägg:

Jag är så lättlurad! Normalt är jag benhård mot telefonförsäljare (är det en sån som säljer telefoner?) men så ringde de från Pocketklubben och bjöd på Nostradamus försvunna profetior av Mario Reading, jag skulle till och med slippa portot. Och jag gick på den, usch och fy på mig! Men okej det handlar ju faktiskt om böcker, då kanske det är ursäktligt att karaktären vacklar, eller?

Nå, det man förband sig till var att i sex månader ta emot ett nyhetsbrev där man kan tacka nej till nästa bokpaket. Återstår att se hur duktig jag är på det.

Behövde jag verkligen fler outvalda böcker att fylla bokhyllan med?

3 kommentarer leave one →
  1. maj 15, 2011 12:41

    Hej! Idag har det kört ihop sig för mig och jag kommer inte kunna komma på bokpratet. Nu hittar jag inget telefonnummer, så jag försöker meddela er som kommer och hoppas att någon av er läser er blogg/mail innan. Jag vill vara med fortsättnignsvis, det är bara idag som det inte går. 😦
    Kram och hoppas ni får det trevligt!

  2. maj 19, 2011 09:58

    Jag har blivit bättre på att säga nej… men när de ringer om böcker så är det svårt!

Kommentera

