Skip to content

Funderade på

maj 5, 2011

att kasta mig direkt över nästa del i Outlander-serien, nu när ljudet av Drums of Autumn har tonat ut. Men nej, jag skall suga på den karamellen lite till och väljer att ta mig an Denise Rudberg istället.

Tobias och Denise på den tiden då det begav sig, december 2010

Rudberg finns med i min boktolva och valdes enbart för att hon råkade vara på TV (ja ni minns väl att hon dansade) när de tolv ”nya” författarna skulle utses. Jag vet inget om henne och inte speciellt höga förväntningar på Ett litet snedsprång — den har väl fått ganska ljumma recensioner, har jag för mig —  så jag hoppas verkligen att hon lyckas överraska mig.

Det är inte särskilt roligt att börja med en ny bok med den här inställningen, men å andra sidan kan jag väl inte bli besviken.

One Comment leave one →
  1. maj 11, 2011 15:36

    Har faktiskt aldrig last nagot av Rudberg, skall bli intressant att hora vad du tycker!

Kommentera

