Skip to content

Läsrapport – mars

april 3, 2011

Trots min läsvånda har jag fått läst lite grann i den här månaden.

  • Jeanette Winterson – Powerbook
  • George R R Martin – A Game of Thrones: A Song of Ice and Fire I
  • Dean R Koontz – What the Night Knows
  • George R R Martin – A Clash of Kings: A Song of Ice and Fire II
  • George R R Martin – A Storm of Swords: A Song of Ice and Fire III
  • Nora Roberts Svart Ros

Månadens bottennapp: Powerbook som jag tyckte var oläsbar. Poetisk erotik var inte min kopp te helt enkelt, så jag lämnade boken på Stockholmståget.

Ljudböcker: 4
Pappersböcker: 2
Böcker på engelska: 4
Nya författare: 2 (Winterson och Martin)
Böcker från utmaningar: 0

Medelbetyg: 3,5

No comments yet

Kommentera

