Skip to content

Jag vann!

december 14, 2010

Jag vann En bokcirkel för allas utlottning av Dans med en Ängel av Åke Edwardsson, igår. Och jag blev så glad att jag absolut prövar lyckan igen. Idag lottar de ut Änglar finns dom? av John Einar Åberg med Christina Schollin som uppläsare. Det är tydligen en nyinspelning som ingår i en kampanj av ljudböcker som görs av äldre böcker som har filmatiserats. Och naturligtvis blir jag lite nyfiken på vilka fler böcker som kommer i den kampanjen.

Lycka till i lotteriet!

No comments yet

Kommentera

