Skip to content

Vad är det här för en tråkig blogg?

november 25, 2010

kanske du tänker, om du har råkat snubbla in här. Och ja, den här bloggen är nog inte speciellt spännande just nu.

Tanken är att jag också skall skriva om böcker, skrivande, författare och annat runt detta ämne. Men jag hinner inte med det just nu, se här. Så nu blir det mest en massa korta recensioner och kommentarer till böcker jag läst. En del av dem var det längesen jag läste, en del är nya.

Den här bloggens huvuduppgift är att vara min bokhylla. Alla är naturligtvis välkomna att titta, precis som att jag tycker att det är roligt när någon rotar runt i min bokhylla hemma. Det är ett sätt att återuppleva berättelserna, att prata om dem.

Jag förväntar mig inte speciellt många kommentarer, men om du vill slänga in en kommentar eller diskutera en bok så är du hjärtligt välkommen. Att prata om böcker är så himla kul. En bokcirkel hade inte varit så dumt.

2 kommentarer leave one →
  1. november 25, 2010 19:02

    Kul att bli omnämnd. Tackar.

  2. november 26, 2010 08:06

    Hej! Tänkte bara lämna ett litet avtryck nu när jag varit här inne och kikat 🙂 Hittade hit via din kommentar hos Bokbabbel.
    Keep on readin’! 😀

Kommentera

