Skip to content

Ikapp till midsommar?

november 22, 2010

Lite att göra

Jag har som mål att få in de flesta av mina böcker här. Jag har hittills i år läst 83 böcker, och med den takt jag lägger in böcker nu (i snitt 3 böcker/dag) kommer det att ta mig 28 dagar att lägga in dem. Under den tiden hinner jag läsa ca 7 böcker, alltså borde jag ha kommit ikapp med årets böcker om en månad…

Och sen så är det ju bara resten av alla böcker, ca. 500 st, som jag har i min ägo. Vilket blir 166 dagar och under den tiden hinner jag läsa ytterligare 42 st böcker alltså ytterligare 14 dagar.

Totalt blir det 210 dagar, om jag verkligen skriver in 3 böcker om dagen, varje dag… Då är vi framme vid den 20 juni 2011

Bäst att jag sätter i gång!

Kommentera

